هتل کروز تفلیس

هتل کروز تفلیس

CRUISE HOTEL

هتل کروز تفلیس

  • درجه هتل: چهار ستاره
  • موقعیت هتل:

درباره هتل :

هتل کروزتفلیس یک هتل مدرن است که در اکتبر ۲۰۰۸ شروع به کار کرد و شامل ۵۰ اتاق کلاس حقوقی، دو رستوران، سالن کنفرانس با تکنولوژی پیشرفته، عرشه ۶۰۰ متر برای رویدادها و تراسهایی است که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند.

در نتیجه کار سخت و رویکرد فردی به هر مهمان، هتل تا به حال با موفقیت خود را به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین هتل ها در تفلیس تاسیس کرد. این هتل دارای منظره ی دیدنی و دیدنی است و در بالای رودخانه مکتاری، که از طریق مرکز تفلیس عبور می کند، بالا می رود، و ساختار خود مانند یک کشتی طراحی شده است و به ویژه طراحی شده است تا احساس فوق العاده ای از شناور شدن بر روی آب ایجاد کند.

در داخل مجتمع و علاوه بر اتاق های کلاس حق بیمه، دو رستوران شامل یک سالن بزرگ و یک سالن کوچک است. یک نوار با آلوچه های فردی است که برخی از حریم خصوصی و دو کافه فصلی را در اختیار دارد. همچنین، یک سالن کنفرانس با آخرین تکنولوژی و اتاق جلسه وجود دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، عرشه ۶۰۰ مترمربع برای میزبانی رویدادهای برجسته در منطقه تفلیس نیز وجود دارد.

این هتل با استقبال بسیاری از مهمانان از جمله افراد کسب و کار، گردشگران، احزاب خصوصی یا افراد خصوصی است. در واقع، هتل به گونه ای سازماندهی شده است که هر نوع مهمان به مجموعه کامل خدمات دسترسی داشته باشد، با توجه به نیازهای آنها.

بسیاری از خدمات در دسترس هستند در روز ۲۴/۷ و دیگر با موافقت قبلی. لطفا در پذیرش بپرسید. مقیاس هتل فرصتی خاص برای کسب و کارها / سازمان ها برای میزبانی جلسات و کنفرانس های خارج از دفتر فراهم می کند. علاوه بر این، کارکنان هتل در ارائه هر نوع خدمات پشتیبانی و کمک های فنی برای این نوع رویداد، با استعداد هستند.

کارکنان هتل خود را در انجام مراقبت های استثنایی و فردی از مهمانان خود، و همچنین نگه داشتن خود هتل و سبز خود را در یک شرایط درجه اول است. علاوه بر این، کارکنان هتل “کروز” در تلاش هستند تا مهمانان خود را یک محیط مطلوب برای آرامش، کار و سرگرمی فراهم کنند و البته ما امیدواریم که مهمانان ما در سفر بعدی خود به تفلیس به ما برگردند.

موقعیت هتل :

امکانات هتل کروز:

امکانات اتاق هتل کروز:

 

تصاویر هتل کروز:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *